پایگاه علمی مهندسی معماری دریایی

پایگاه علمی مهندسی معماری دریایی


نرم افزار MultiFrame

 

 

 
Multiframe v9.5

مالتی فریم نرم افزار طراحی و تحلیل سازه ی قاب ها می باشد. این نرم افزار محصول شرکت formsys ، همان تولید کننده maxsurf می باشد.
می توان کشتی مدل سازی شده در ماژول workshop از نرم افزار maxsurf را به مالتی فریم برده و با امکانات گنجانده شده در مالتی فریم سازه کشتی را بصورت تیر ورق تعریف نموده و آنرا بصورت استاتیکی یا دینامیکی تحلیل کرد.

دانلود: Part1 | Part 2
رمز یکپارچه سازی kmsu.mihanblog.com می باشد
سایت نرم افزار
        

طراحی سازه ای کشتی با نرم افزار MultiFrame

 

 
طراحی سازه ای کشتی
با نرم افزار Multiframe

برای طراحی یک شناور فولادی یا آلومینیومی روشهای تحلیل سازه ای متعددی را می توان استفاده نمود تا ظرفیت سازه ای و انطباق آن با خواسته های کلاس را ارزیابی نمود. مالتی فریم یک نرم افزار سازه ای عمومی برای تحلیل قاب ها می باشد که به شما امکان می دهد سازه کشتی را خیلی سریع مدل کرده و آنرا بصورت استاتیکی و دینامیکی تحلیل نمایید. این نوع تحلیل می تواند جایگزین خوبی بجای مدلسازی وقت گیر در انسیس باشد.
شما می توانید مدل سازه ای کشتی را از نرم افزار workshop در
maxsurf یا دیگر نرم افزارهای مدلسازی سازه ای به داخل مالتی فریم برده و در آنجا متریال، شکل مقطع تیرها و قیود سازه ای را تعریف کنید.
همچنین می توانید انواع بار گذاری را تعریف کرده و تحلیل استاتیکی و دینامیکی انجام دهید. نتایج تحلیل استاتیکی شامل عکس العمل های تکیه گاهی، تنشها و تغییر شکل تیرها می باشد. نتایج دینامیکی نیز شامل محاسبه فرکانس های طبیعی و مدهای ارتعاشی و نیز پاسخ سازه به نیروهای گذرا می باشد.
مالتی فریم قابلیتهای تحلیل سازه ای بسیاری را بدون نیاز به صرف وقت برای مش بندی در اختیار شما قرار می دهد.

منبع: kmsu.mihanblog.com

 

 


نویسنده: مهندس محمد حسین تورانی ׀ برچسب:, ׀ <-PostCategory-> ׀

CopyRight@ 2012 , www.keshti.org , All Rights Reserved
استفاده از مطالب سایت بدون ذکر منبع ممنوع می باشد . |
مهندس محمد حسین تورانی